Olet aina oikeassa paikassa - Luota Process

Vaimoni Deborah ja minä juuri palannut kuukauden pituisen Lontooseen ja Saksa. Ensimmäisen 18 päivää olemme työskennelleet: Story Teatteri Retreat Lontoossa, 2 retriittejä Münchenissä, pääpuheenvuoron Saksan Kaiuttimet Association vuosittainen konferenssi ja lopuksi puheen henkilöresursseja yleissopimusta Kölnissä. Se oli hyvin kiireinen, voimakas ja aivan ihanaa aikaa.

Tämä oli ensimmäinen kerta esittää Story Theater Saksassa ja me weren &'; t varma mitä odottaa. Kuitenkin kun tekee kaksi Story Theater retriittejä ja antamalla kaksi puheita yleisöille saksalaisia, itävaltalaisia ​​ja Sveitsin (monet niistä kuuntele minua tulkin välityksellä), tuomio oli selvä ja ylivoimainen. Story Theater menetelmä toimii hyvin Saksassa, koska se on kaikkialla muuallakin. Vau! Olimme oikeassa paikassa. Mikä helpotus. Ja siunaus.

Meillä oli myös jonkin aikaa hauskaa ja loma tällä matkalla. Minun 57th syntymäpäivälahjaksi, sain nähdä William Shakespeare &'; s Venetsian kauppias, Globe teatteri Lontoossa. Venetsian kauppias oli ensimmäinen pelata, että olen koskaan toiminut, takaisin, kun olin 19-vuotias. Seeing pelata Globe oli unelmien täyttymys.

Kun työmme Saksassa, meillä oli 12 päivää vaeltaa maaseudulle vuokra-autolla. Ainoa suunnitelma oli ajaa kunnes meistä tuntui pysähtymättä, löytää hotelli ja levätä yön. Kirkas lauantaiaamuna, lähdimme etelään Köln Koblenz, ja sitten pitkin Mosel-joen. Löytää hotelli meidän ensimmäinen yö oli melko haastava, koska se oli viiniä festivaali kauden ja meillä ei ollut varauksia.

Jokainen hotelli menimme kirjattiin. Yhdessä, vastaanottovirkailija, ihana vanha harmaa tukka isoäiti tyyppi, kertoi meille hän oli loppuunmyyty, mutta sai puhelimen ja löysi meille tilaa toisessa hotellissa. Tämä tuli ensisijaisesti, mutta ei viimeinen, Saksan ystävällisyydestä ja vieraanvaraisuudesta. Olimme tervehtii hotellin tervetullut lasin viiniä ja oli ihana ateria ennen vuodevaatteet alas yöksi.

Seuraavana päivänä jatkoimme vaeltaa etelään pitkin ihanaa Mosel-joen, sitten suuntasi kaakkoon kohti Musta metsä. Deb poiminut kaupungin kartalla että näytti hyvältä meidän seuraava yö - aivan Rein-joen. Jos se &todellisten tuloste; s Reinillä, se on viehättävä, eikö?

aika luiskahtanut kaupunki oli pimeää ja olin saada kiukkuinen. Olin tottua vaahtoava saksalaista olutta päivällisellä ja se oli hyvin jälkeen 19:30. Kun ajo ympyrää vielä 30 minuuttia, huomasimme, että tämä ei ollut viehättävä joki kaupunki odotimme. Olemme vihdoin näki hotelli, mutta se ei ollut hyvä. Löysimme toinen korttelin päässä. Se suljettiin yöksi. Asiat näyttänyt aika synkkä. Tuntui kuin olisimme &'; d tehnyt virheen ja oli väärässä paikassa. Mutta meillä oli kreikkalainen ravintola kadun ja tarvitsimme ruokaa.

jouduin katsomaan ikkunasta ravintolan onko paikka oli vielä auki. Näin yhden pari syöminen ja yksi tarjoilija laskuri, joten menimme sisään. Meillä iski jopa keskustelun kanssa pari seuraavassa taulukossa. Meidän onneksemme aviomies puhui suuri Englanti. Hän sanoi, “ Kysy minulle mitään. I &'; ll auttaa sinua millään tavalla pystyn. &Rdquo;

Ei vain hän auttaa meitä löytämään hotelli kahden korttelin päässä, mutta hän myös kertoi meille joitakin vanhan linnan rauniot, jotka eivät ole turisti oppaita, ja idyllinen vanha saksalainen kaupunki nimeltään Wissembourg (joka sattui olemaan Ranskassa). Plus, hän antoi meille oman kartan alueen, joka osoittautui välttämättömiä muun matkan.

Kun kävelimme ulos ravintolasta, sanoin Deborah, “ Se oli mielenkiintoinen. Se &'; on kuin me &'; uudelleen päälle raadonsyöjä metsästää ja hän vain antoi meille seuraavan vihjeen matkamme. &Rdquo; Johon Deborah vastasi, “ Olimme oikeassa paikassa, kun kaikki. &Rdquo;

Rauniot linnan kasvoi mäen viinitarhojen. Saada sitä sinun piti ajaa vanha, ja tarkoitan vanhoja, hiihtohissi läpi rehevän metsikköön alkamassa muuttua niiden ruskaa. Vau!

Myöhemmin iltapäivällä, ajoimme alas Weinstrasse (Wine Road) Wissembourgiin ja poika oli hän oikeassa. Tämä oli klassinen vanha saksalainen kaupunki unelmiesi. Vietimme kaksi yötä siellä ja nauttia ihana päivä vaeltaa kaduilla, ottaa valokuvia ja ostoksia.

Nimike itään halki Schwarzwaldin oli kaunis. Kaksi kaistaa vuoristoteitä haavan kautta viehättävä pieni kyliä, jotka myydään käki kellot. Deborah piti muistuttaa minulle, että meidän piti löytää paikka ottaa vaellukselle metsään, kun se oli aurinkoinen ja kirkas. Joten me lauman ja kun se oli lounasaikaan, olen vetänyt pois tien hieman Bierhaus.

Deborah määräsi joen kalaa joka juoksi läpi kaupungin ja minulla oli Wurst kanssa Kartoffle (makkaraa ja perunaa) . Vaikka olimme lounasta, huomasin nainen vetää parkkipaikalle, katso merkki ja sitten katoavat ylös polku vieressä ravintola. Kun minä tutkitaan tarkemmin, huomasin 2 kilometrin wellness kävelymatkan tuolla takana missä me istuimme. Tämä oli meidän vaellukselle! Lisäksi se oli kokemus, että emme olleet koskaan ennen ollut. Tämä polku on suunniteltu paljain jaloin, yli multaa, hiekkaa, kiviä, mutaa, pinecones ja ruoho. Jalka hieronta metsässä!

Jälleen kerran olimme oikea paikka löytää seuraavan vihjeen.

Takaisin Münchenissä, kärsittyään Oktoberfest ja juominen 1 litran oluet (saamatta hiprakassa) päätimme meidän viime yönä kävelevät Marianplatz ja katsella kuuluisa Kellopeli ajaa sen asian 5 O &'; kellon. Löysimme istuin pöydän vieressä kaksi amerikkalaista. Kävi ilmi, että yksi heistä asui Denver, 60 mailia pohjoiseen Colorado Springs. Loppuun mennessä keskustelun olimme vaihtaa sähköposteja ja harkitsee mahdollisuutta miten tarinani Theater menetelmä voisi auttaa hänen yrityksensä.

Ja taas, olimme oikeassa paikassa.

Tämä ihana matka oli aivan kuin elämäni: täynnä satoja kertoja, kun mielekkäitä yhteensattumia, (Carl Jung pyytää sitten synchronicities), on tapahtunut. Paitsi, että nämä synkronismia tapahtuu koko ajan, ne voidaan laskea. Se &'; s ikään kuin elämä on salaperäinen raadonsyöjä metsästää ja sinun on elettävä joka päivä löytää seuraavan vihjeen. Mutta opetus on tämä: Tiedä, että Käytät uudelleen aina oikeassa paikassa saada seuraavan vihjeen. Vaikka se ei ole ilmeistä, olemme todella oikeassa paikassa koko ajan. Jokaisen mutkan, jossa jokainen kohtaaminen, saamme vihjeen seuraavan pala matkan. Temppu on etsiä hajuakaan - odottaa sitä - ja sitten, mitä vihje käskee tekemään.

&'; s aivan mahtavaa minulle, että olen juuri palannut puhuu Saksa. Vuotta sitten, kun olin alussa minun puhuvan ura, ihmettelin miten ihmiset saivat antaa puheita Seattlessa tai Atlanta, paljon vähemmän toisessa maassa. Ymmärrän, että kaikki matkan varrella, olen saanut vihjeitä siitä, mitä tehdä seuraavaksi johtaa minut tällä matkalla. Joskus Tein päätöksen seurata johtolankoja, ja toisinaan taas tehnyt &'; edes huomaa niitä tai hylkäsin ne.

Oma ilmestys tämä matka on, että olet aina oikeassa paikassa saada seuraavan vihjeen, ja vaikka ohitat tai hylätä vihjeen, se tulee takaisin noin kunnes vihdoin tunnistaa sen seuraavalle vihje .

Vuosia sitten sain vihjeen, että minun piti puhua noin tarinankerronta liikemiehet sijaan asiakaspalvelun ja muutos. Minun oli päästävä että hajuakaan monta kertaa ennen kuin sain vihdoin sain sen. Kun tunsin vihjeen ja teki muutoksen, se johti lopulta minut puhuminen Lontoossa ja Singaporessa ja Australiassa, ja nyt Saksa.

Tiedä, että Käytät uudelleen oikeassa paikassa saada seuraavan vihjeen. Onko aavistustakaan, että olet unohdetaan? Oletko pitää kiinni nykyisestä “ oikea paikka? &Rdquo; Oleminen oikeaan paikkaan ei ole pysyvä paikka. Olet oikeassa paikassa saada seuraavan vihjeen, joka vie sinut seuraavalle oikeaan paikkaan.

Tiedä, että Käytät uudelleen oikeassa paikassa. Seuraa vihjeitä.

rauha

1. Arvostus on niin paljon Power
  2. Hengityskatkoksia Relaxation
  3. Temppelit Keralassa, totta symboleja divinity
  4. Sota ja rauha - Miten menetämme Happiness
  5. Calypso Bay on perimmäinen rentoutumiseen technique
  6. Selkärangan asiantuntija ovat ehdottaa parempia exercise
  7. Olet tietoinen luojia Mutta oletko itsetietoinen?
  8. Loma-asunnot Espanja - Nauti lomastasi muutamalla juhlia ollessaan lomalla Spain