Affiliate - miten menestyä 4

Vastuullinen hyvitysmenettelyistä

Nykypäivän &'; s affiliate ohjelmat, on havaittu, että noin kahdeksankymmentä prosenttia käyttää tulojen jakamiseen tai kustannus per myynti (CPS) edullisena korvaus menetelmä, katsoo yhdeksäntoista prosenttia käyttää Cost Per Action (CPA), ja loput yksi prosentti ohjelmista käyttää muita menetelmiä, kuten kustannus per click (CPC) tai kustannukset promillen (CPM).

Cost-per-myynti (CPS). Tämä edellyttää mainostaja maksaa kustantaja sovitun prosenttiosuuden määräyksen (myynti) arvo seurauksena asiakkaan on tarkoitettu kustantajan avulla eri mainonnan menetelmiä. Tämä muoto korvaus on vaihtoehtoinen nimi tulonjakoa.

Cost-per-toiminta (CPA). Tässä mallissa, mainostaja maksaa julkaisijalle provision jokaisen kävijän, tarkoitettu kustantajan mainostajan &'; n verkkosivuilla, jotka myöhemmin suorittaa tietyn tehtävän. Tämä voidaan esittää monella tavalla, kuten täyttämällä lomake, tai luoda tilin, tai rekisteröitymisestä uutiskirjeen. Tämä erityinen muoto korvaus on erittäin suosittu online-palveluja.

Cost-per-click (CPC). Tässä menetelmässä mainostaja maksaa kustantaja ennalta määrätyn provision aina kävijä napsauttaa mainosta. Kannalta korvauksen, se on merkityksetön, kuinka usein mainos näytetään. Lopulta komissio maksetaan vasta, kun ilmoitus on todella napsautetaan.

Kulut promillen (CPM). Tätä menetelmää käytetään yleisesti verkkomainonnan ja viittaa aiheutuneet kustannukset osoittaakseen mainos tuhat katsojaa (CPM). Sitä käytetään arvioimaan vertaileva kustannukset mainoskampanjan tai mainos viestin. Sen sijaan, että todellisten kustannusten, CPM määrittää summittaisen hinnan 1000 näkymät mainoksen.
Tarkastellaan seuraavaa esimerkkiä.
Kokonaiskustannukset käynnissä ilmoitus on $ 20,000.
Yhteensä yleisö on 3.000.000 ihmistä.
CPM lasketaan CPM = $ 20,000 /(3.000.000 /1000) = $ 6.67

Tällaisia ​​menetelmiä voidaan myös pitää suorituspalkkaukseen malleihin koska maksu on tehty vain, jos kävijä napsauttaa sopiva osa sivuston tai vaihtoehtoisesti suorittaa ostoksen. Näin sekä mainostajille ja julkaisijoille jakaa riski vierailija, joka ei muuntaa myyntiin.

Muut palkkiot menetelmät

Vaikka alle yksi prosentti Kumppanuusmarkkinointiohjelmissa tällä hetkellä käyttää kustannus per click ja kustannukset promillea, nämä korvausmuodot käytetään laajasti näyttö mainonta ja maksettu haku.

osalta kustannukset promillea, on vain tarpeen kustantajan tehdä mainonnan saatavilla hänen verkkosivuilla ja näyttää sen hänen kävijöitä, jotta saavat provision.

Toisaalta, pay per click vaatii ylimääräisen askel jotta saadaan aikaan maksu julkaisijan. Kävijä on paitsi nähnyt mainos, mutta myös napsauttanut mainosta, jotta voi käydä mainostajan sivustoon.

Kustannukset per click oli yleisempää menetelmä kun affiliate markkinointi oli lapsenkengissään, mutta on nyt vähän käytetty koska napsautuspetoksilta kysymyksiä (kun henkilö jäljittelee lailliselle käyttäjälle verkkoselaimen napsauttamalla mainoksen niin luodakseen maksu per click ilman todellista kiinnostusta tavoite mainoksen linkkiä).

Kumppani – Miten menestyä
.

henkilökohtaiset sivustot ja artikkelit

  1. Miten löytää free kuvia web
  2. Amazon laukaisut Viimeisimmät Kindle Fire
  3. Honda BRIO käynnisti 27. syyskuuta 2011 New Delhi
  4. Lainausmerkit Life - ymmärtää heidän Power
  5. Kyinen Celebrity Doll Taylor Swift Doll
  6. 10 Vinkkejä edistää blogin lukija comments
  7. Kaikki käyttäjästä opetusmatkojen lukien koulun retkiä Italiaan ja matkoja Europe
  8. Web Design Pakistan - Kyse Ecommerce
  9. Artikkelit - miten menestyä 4
  10. Saada kiinni oikea Metal Inserts