Yorkshire Kolme Peaks

Ostin uusia ulkona pakki juuri äskettäin ja seurauksena päätti halusin perustella minun menoja luomalla itse haaste, otan on Yorkshiren Three Peaks, haasteena on nousta kolmen korkein kukkulat Yorkshire - Whernside, Ingleborough ja Pen-y-Ghent. Tyypillisesti se &todellisten tuloste; s kaikki 3 yhdessä päivässä, mutta tämä tuntuu liian paljon haasteen kirjailija ok aion tehdä yhden joka päivä. Valitsen minun äskettäin ostanut vaihde ja Ken koira ja pää minun majoitus Ingleton.

päätän puuttua Ingleborough aluksi, se ei ole korkein, mutta näyttää enemmän pelottava kaukaa, yö ennen valmistan polku valita yksi, joka ei ole tärkein polkua kuin haluan pysyä erossa muista retkeilijöille. Olen kiusata pyöreä kävellä viimeistely tekee kävelylle puolella jokea. I &'; m hereillä ja ulos ovesta sharpish seuraavana aamuna ei kerroit synkkä sääolosuhteet pysäyttää minua. Koira ja minä pää pois pitkin sora polkua haluaa mennä. Olin tarkka noin näin, ei ole paljon on muiden kävelijöiden mutta olen nopeasti kuulu samaan harppaus kanssa perheen, saada niiden ohi ja sitten saada ohittanut sillä meillä on lyhyen taukoja tai keskeyttää, jotta ihailla panoraama.

koira on erittäin hyvä motivoija tekee vauhti aika ajoin vetämällä minua tunturiin, hänen neljä osaa antaa hänelle etua. Lopulta saavumme huippu ja kohtaus on upea tekee koko juttu kannattava, voin tehdä ulos pääreitti, joka näyttää ruuhkainen mutta näyttää paljon helpompaa kuin mitä olen viime aikoina puututtava. Olen paikalla perheen jälleen ja olen mustasukkainen heidän ulkosalla ruokailuun, oikeastaan ​​pitäisi muistaa voileipiä ensi kerralla! Heti hengähdystauko olemme &'; uudelleen taas pois, minun laskuun on jyrkkä yksi niin valitsen alas huolellisesti paljon Dog &'; s harmi, vihdoin saamme pohjaan, mutta on joki kävellä ennen kuin saavumme jälleen auto. Se tuntui loistava idea eilen, mutta minä &'; m pahoittelee sitä parhaillaan, kun taas ajoneuvon ilmestyy näkyville ja koira ja minä tehnyt tänään.

Seuraavaksi tulee puuttua Whernside, seuraan pääasiallisen trail tänään minun laajennettu vaellus eilen on jättänyt minut kipeä. Whernside on suurin huiput ja huolimatta siitä, että polku ei ole niin jyrkkä kuin Ingleborough se on suurempi vaellus. Reitti kiertelee pitkin tunnettu Settle-Carlise Railway ajaksi, Walkerin ensimmäinen panoraama tiellä koostuu kunnioitusta herättävä Ribblehead maasilta. Tarpeeksi nopeasti teollisuuden mestariteos on ohitettu ja nousu alkaa. Ken ja minun lounas ovat ensisijainen motiiveja. Me huipulle ja panoraama on upea, jälleen perustella vaellukselle huippu.

Kumpikin meistä on ruokamme sitten lähti tekemään Paluumatkalla alaspäin kurssi on ankarampi kuin ylös ja minä liukua alas, onneksi minulla on kuormien täyte minun takapuolelle seurauksena mitään vahinkoa vain ylpeyteni! Koira ja minä saavuttaa pohjan Whernside kuitenkin edelleen vähän matkan matkustaa saapuvat auton, onneksi se on tasainen polku suoraan alas pohjan laakson joten saan kanssa nauttien miellyttävä kohtaukset sijaan keskittyi paikasta toiseen jalkani seuraava.

Lopuksi Pen-y-Ghent kutsuu, minun asema on valitettavasti puuttuu tänään, mutta olen aloittaa aivan sama. Pen-y-Gent on lähtöpaikalle niille ihmisille tarpeeksi luottavainen tehdä kaikkea kaksitoista tuntia. Ymmärrän kyllä, miksi, koska se on helposti gentlest ja kaunein polku, kollegani retkeilijöille näyttävät enemmän aimiable myös. Edes drenching saan sadekuuro, joka päättyy liian nopeasti, vaikka minulle kokeilla minun äskettäin ostanut vedenpitävä vaihde, doesnt &'; t vähentää minun henget. Koira ja minä olemme nopeasti huippukokouksessa ja ihaillen panoraama, pohdin takaisin viime useita päiviä ja toteuttaa mitä I &'; ve puututtava – yhteensä 2142 metriä kiipesi (sitten taas alas) ja 24 mailia käveli. Olen alkaa harkita seuraavasta toimintaa, mutta ensin minun &'; ve koristeltu saada alas Pen-y-Ghent!

Pyritkö löytää uusia kävely ja patikointi ulkoiluvarusteet, jos niin oppia fantastinen valinnanvaraa Oma ulkoiluun.

kävely

1. BMI Calculator täydellinen työkalu laskea BMI
  2. Kävely ideoita wellness
  3. Suoraan hevosen Mouth
  4. Miten hoidat kävely boots
  5. Esssential Camping Gear List
  6. Mitä luonto voivat opettaa meille Vaikka Walking
  7. Mitä nimi - Trip tietämättömyydestä Paikalliset historioitsija!